Materialen commissie

Materialen commissie


Wat houdt het in


De materialen ccommissie beheert de uitrusting van onze keepers en de trainingsmaterialen voor de breedte en topteams. 

De werkzaamheden hebben betrekking op:

  • uitgifte en inname van materialen
  • reparatie van materialen
  • voorraadbeheer en inkoop van materialen

 

Het zwaartepunt voor de materialen commissie ligt tussen het einde en het begin van het nieuwe seizoen, dus rond de zomervakantie. Dit betreft:

  • aan het einde van het seizoen
  • communiceren over data voor inname/controle & uitgifte
  • faciliteren/monitioren inplannen tijdslots door teams/keepers voor inname/controle EN uitgifte
  • controle voorraad
  • voorbereiden inname/controle avonden
  • inname/controle avonden (doorgaans 3 avonden)
  • inventariseren wat vervangen/gerepareerd moet worden
  • inventariseren wat er nieuw aangeschaft moet worden of vanuit voorraad uitgeleverd kan worden
  • materialen bestellen
  • faciliteren/monitioren inplannen tijdslots door teams/keepers
  • voorafgaand aan het begin van het 
  • zorgen dat alle teams/keepers waar materialen voor uitgeleverd moeten worden een tijdslot in hebben gepland
  • voorbereiden uitgifte avonden
  • bestelde materialen ophalen, nummeren en inboeken
  • materialen repareren 
  • klaarmaken tassen met trainingsmaterialen
  • klaarmaken keeperstassen
  • uitgifte avonden (doorgaans 3 avonden)
  • alle materialen die niet ingenomen en niet uitgegeven zijn, weer op voorraad leggen

Tijdsindicatie:

    - gedurende het jaar gemiddeld 1 uur per week

    - einde van seizoen (uitgaande van 2 personen): 40-45 pp 

    - begin van seizoen: 35-40 pp

Geïnteresseerd?

Weet je iemand of heb je zelf interesse? 

Mail naar: vrijwilligers@hceindhoven.nl (Erica van der Heijde)

Of vul het formulier hieronder in.

Ik wil me graag aanmelden:

Share by: