FAQ

FAQ


Klik voor meer informatie over de betreffende categorie

  • Bestuursreglement alcohol in het clubhuis

    Sportverenigingen dienen op basis van artikel 9 van de Drank- en Horecawet te beschikken over een bestuursreglement ‘Alcohol in sportkantines’


    Zoals aangegeven in de Algemene Ledenraad Vergadering is dit reglement vastgesteld door het bestuur en op de website van de club geplaatst. Je kunt het vinden als je inlogt bij "documenten / bestuursbesluiten", of door hier te klikken. Het reglement waarborgt dat het bestuur zijn verantwoordelijkheid neemt voor verantwoorde alcoholverstrekking binnen het clubhuis. 


    In dit bestuursreglement zijn, naast de bepalingen die de Drank- en Horecawet voorschrijft ook bepalingen opgenomen met betrekking tot Sociale hygiëne en para-commercialisme. 


    Het Bestuur.

  • Informatie over Mijn HCE

    Profiel. 

    U ziet hier de gegevens die over u in het menu staan. Zijn uw naam, adres, vaste telefoon of geboortedatum niet juist, dan verzoeken wij u dit door te geven aan onze ledenadministratie via email. Email adressen en mobiele nummers kunnen zelf gewijzigd worden bij Instellingen (in het linkermenu als u ingelogd bent). Bij profiel kan elk lid desgewenst iets over zichzelf kwijt en een foto plaatsen. Het profiel moet ten minste 10 tekens bevatten (alleen een smiley van 2 of 3 tekens is dus niet voldoende). Zie ook antwoord bij de vraag: Mijn profiel: hoe werkt dat?


    Instellingen

    Als je het leuk vindt dat andere leden weten hoe je er uit ziet of je wilt wat over je zelf vertellen, dan kun je je profiel openbaar maken voor de ingelogde leden. Dan moet je op Ja klikken en vervolgens op OK bij vraag 1 en 3. Als je 2 op Ja hebt staan, krijg je een email als iemand reageert op je profiel. Maar dan moet natuurlijk wel je email adres hebben ingevuld.


    Verjaardag openbaar

    Dat kan en wie weet krijg je op je verjaardag felicitaties in je mailbox van clubgenoten!


    Je profiel is alleen toegankelijk voor jezelf en -als je het openbaar maakt- voor ingelogde leden. Daarvoor moet je eerst je profiel maken/wijzigen. Om je foto('s) openbaar te krijgen voor andere leden, moet je wel in je tekstprofiel iets neerzetten, ten minste 10 tekens (een smiley alleen is niet voldoende!), maar zoals je kunt zien, is het wel zo leuk als je wat over je zelf vertelt.


    Om je foto zichtbaar te maken voor anderen, klik je bij instellingen op Ja bij vraag 1 en bij vraag 3, maar klik wel vervolgens op OK, anders springt het terug naar Nee.


    Bij de volgende keer inloggen, zijn je instellingen aangepast.

     


    Locator: 

    een hele handige optie om in uw profiel uw postcode openbaar te maken wanneer u wilt poolen of hulp nodig heeft bij het vinden van een vervanger voor de rijbeurt. Zie toelichting bij Locator als u hierop drukt in het linkermenu.


     

    Email adressen

    bij meer dan 2 e-mailadressen waar de informatie over dit lid naar verstuurd moet worden, handelt u als volgt. Bij optie 1 doet u het email adres waar het meeste gebruik van wordt gemaakt. Bij optie 2 kunnen meerdere email-adressen worden ingetypt met een ; tussen de mailadressen.

     


    Mobiel nummer

    bij de jongste jeugd het mobiele nummer van degene die de hockeyzaken voor dit kind "regelt".

     


    HOCKEY 

    Onder dit menu vallen alle relevante zaken, die met hockeyen te maken hebben: trainingsschema, wedstrijdschema's, competitiestanden- en verslagen, routes naar andere clubs.

     


    MEDEDELINGEN 

    Hier staat het clubnieuws, met name bedoeld voor informatie voor de verschillende categorieën. Zowel de site, als het systeem is bedoeld om wederzijds te kunnen informeren en sneller te communiceren.

  • Ik wil graag mijn verjaardag openbaar maken, maar mijn geboortedatum staat niet in mijn profiel/klopt niet. Kan ik dat zelf veranderen?

    Neen, dat kan niet. Je kunt alleen je email adres(sen), wachtwoord en mobiele nummers wijzigen. Overige gegevens zijn enkel door de ledenadministratie aangepast worden. Mochten er dus zaken zijn, die niet juist vermeld staan, geef dit door via email dan wordt dit zo snel mogelijk  gewijzigd.

  • Ik heb zo'n moeilijk wachtwoord gekregen. Kan ik dat veranderen?

    JA, je kunt zelf je wachtwoord veranderen nadat je met je lidnummer en het door LISA gegeven wachtwoord bent ingelogd. Op je persoonlijke scherm klik je in de linkerkolom bij het menu “Mijn HCE” op 'Instellingen'. Daar kun je je wachtwoord wijzigen. Zorg er voor dat je ook je email adres invult: wanneer je je wachtwoord kwijt bent, maar wel je lidnummer weet, krijg je bij verkeerd intypen van je wachtwoord een mededeling. Als je dan op 'hier' klikt, krijg je meteen je wachtwoord toegestuurd op het mailadres wat je hebt opgegeven.

  • Ik ben trainer/ik ben coach bij HC Eindhoven en geen lid, maar wil graag in “Mijn HCE” komen. Kan dat?

    Ga onder de button "de Club" naar "lid worden", vul het hele aanmeldingsformulier in (ook bankgegevens), en geef aan dat je ‘niet spelend lid’ bent. Dan volgt een bedrag mbt contributie maar dit kun je negeren. Tenslotte, bij de laatste vraag: "wat zou u binnen de vereniging willen doen?”

    vermelden: deze aanmelding alléén voor het verkrijgen van lidnummer en wachtwoord, ik ben: coach/trainer/ manager/teambegeleider van team M/J

  • Hoe kom ik aan het email adres van .....

    Als je de achternaam weet, dan kun je, wanneer je als lid bent ingelogd, in het linkermenu bij 'zoek' de achternaam invullen en dan krijg je de gevraagde gegevens. Voor aanvoerders bij de senioren: je kunt ook via overige teams degenen vinden die in dat team zitten, daar de aanvoerder zien en dan via het zoekmenu zijn/haar gegevens vinden.

  • Mijn ouders willen ook mijn wedstrijdschema kunnen zien en mail ontvangen. Kan dat?

    Ja, dat kan. Als ze lid zijn, dan kunnen ze onder eigen lidnummer inloggen en als ze 'overige teams' in het linkermenu aanklikken kunnen ze daar de teams kiezen waarvan ze de schema's meteen willen zien. Het hele wedstrijdschema van alle teams is overigens in te zien onder het menu 'Hockey' bij wedstrijdschema overige teams. Als er ook mails die voor jou team/categorie bestemd zijn, naar een ander email adres moeten, dan kun je dit bij je instellingen (Gegevens wijzigen) bij email adres 2 invullen (zie ook hieronder voor meerdere email adressen).


    Zijn ze geen lid dan moeten ze onder jouw lidnummer en wachtwoord inloggen om je schema te zien. Om mail te ontvangen verder als volgt handelen.


    Bij de instellingen zet je bij email adres 1 je eigen email adres, of het email adres waar het meeste gebruik van wordt gemaakt. Hier bij voorkeur slechts 1 adres en niet meer dan 2.


    Bij email adres 2 kan je meerdere email adressen neerzetten met een ; er tussen, dus bijvoorbeeld naam@naamprovider bij email adres 1 en naamvader@naamprovider; naam@naamprovider bij email adres 2 invullen.

  • Wachtwoord kwijt, vergeten of doet het niet?

    Wanneer je bij wachtwoord een verkeerd wachtwoord intypt, komt een mededeling.


    Kijk -voordat je een email naar ons stuurt- goed of je de juiste tekens hebt ingevuld (hoofdletters of kleine letters. Het kan ook zijn dat je een 0(nul) in plaats van een O (de letter) hebt getypt. Ook wordt vaak de I (hoofdletter zoals bij Informatie) en de l (kleine letter l zoals in locatie) en de 1 (het cijfer) in het wachtwoord door elkaar gehaald: let hier svp op.


    Lukt het na 2x nog niet, volg dan de instructie bij "Vergeten?" onder login en vervolgens wordt naar het email adres dat de club van je heeft, binnen een minuut je wachtwoord toegestuurd. Heeft de club nog geen email adres van jou, stuur dan een mail naar lisa@hceindhoven.nl met je email adres en je lidnummer. Deze email moet handmatig worden verwerkt, dus dat duurt wat langer. Kortom, het is wel heel handig als je, eenmaal ingelogd, meteen je email adres bij je instellingen in het systeem zet!

Share by: